vrijdag 18 december 2009

Kerstwens 100% nl

Ik heb zó iets leuks, ik zit er helemaal vol van. Omdat ik zelf chronisch ziek ben en alleen woon met mijn zoontje van 8 met adhd en autisme, helpen mijn ouders mij heel vaak. Vanaf zijn geboorte springen zij in, logeert hij vaak bij hen, verzorgen ze ons als ik ziek ben. Ze zijn zelfs naast ons komen wonen om ons te helpen. Echt gouden ouders!

Ik heb voor hen een kerstwens ingestuurd bij 100 % nl en wat denken jullie, de wens komt in vervulling. Mijn ouders mogen een week naar Droomparken in een vila, zodat ze lekker tot zichzelf kunnen komen. Lekker een weekje samen, zonder zorgen om ons.
Ik vind het zo leuk dat mijn wens is uitgekomen, ze zijn in februari ook nog 40 jaar getrouwd.

Dit wilde ik even met jullie delen ;-).

Groetjes, Claudia

4 opmerkingen:

  1. Wat geweldig Claudia! Ik lees dit met kippenvel... Wat lief dat jij dit voor hen voor elkaar hebt gekregen!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had op clubs net gereageerd meis :P
    Echt super

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat isecht super zegdat je dat vor elkaar het gekregen!! wat zullen ze heerlijk gaan genieten. Ik heb zelf een zoontje met ADHD en PDD-nos dus weet wat het allemaal is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Namens DroomParken.nl zullen wij er alles aan doen om het verblijf van je ouders zo goed mogelijk te laten verlopen!

    Veel vakantie (voor)pret,

    Marco Budding
    hfd. Marketing DroomParken.nl

    BeantwoordenVerwijderen