zondag 2 januari 2011

Special Moment of the Month Album


Hoi allemaal,

Natuurlijk allereerst allemaal een geweldig, scrapvol 2011 gewenst, vol goede gezondheid en liefde voor de mensen om je heen.

Op de club ScrappersDesign is een nieuwe uitdaging. Het is de bedoeling dat je elke maand een lay-out maakt over een speciaal moment. Special Moment of the Month dus. Aan het eind van 2011 heb je zo een leuk overzicht. Ik doe eraan mee en dit is het album dat ik ervoor heb gemaakt. Als je het leuk vindt, kun je ook nog deelnemen via clubs en dan ScrappersDesign.

Groetjes, Claudia

3 opmerkingen:

  1. Oh dat is leuk zeg! Je hebt er ook nu al iets schitterends van gemaakt; dat belooft nog veel goeds! Ik zou het zo willen doen, maar ik heb eindelijk (zo lijkt het tenminste) weer tijd om AL die andere dingen die ik altijd al heb willen maken eindelijk ook eens te gaan maken, dus nog iets nieuws op het lijstje kan er nu niet bij, haha. Ik blijf jouw creaties in de gaten houden! Fijne avond verder nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meedoet hoor meis :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi,ik doe dit met foto's ven mijn kinderen in een boekje,ook zo leuk!!
    Mooie cover!!!!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen