vrijdag 15 april 2011

Verhuisd



Hoi hoi,

Het is voorjaar en het lijkt dat in mijn omgeving de voorjaarskriebels welig rondtieren. Ik krijg verhuiskaart na verhuiskaart, dus dat vraagt om leuke originele kaartjes. Ik heb er even over moeten denken, maar uiteindelijk borrelen de ideeën dan vanzelf naar boven. In het blokje van BoBunny Timepiece wist ik niet goed wat ik met het papier met de deur moest doen. Het kwam nu supergoed van pas.
Het zijn twee heel verschillende kaartjes geworden, wat spreekt jullie het meeste aan?

Groetjes, Claudia

3 opmerkingen:

  1. Ze zien er allebei super uit! Wij hopen ons huis ook eindelijk eens te verkopen. Persoonlijk vind het ik tweede kaartje het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide zijn heel gaaf gemaakt en zeker zeer origineel.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen