dinsdag 31 mei 2011

5 4 3 2 1 Swap





Hoi Allemaal,

Bij de Nederlandse Swappers is nu de 54321 swap aan gang. Swappen is ruilen.

Dat wil zeggen : versier een luciferdoosje en daarin doe je het volgende :

5 mooie knopen - 4 lintjes - 3 bloemen - 2 bedeltjes - 1 kantje

Ingrid was mijn swappartner en het roze doosje met de roze inhoud heb ik van haar gekregen. Ik vind het helemaal super en het staat hier te pronken op de kast. Bedankt Ingrid! Het andere doosje maakte ik voor Ingrid. Haar lievelingskleuren zijn paars en aquablauw.

Kijk eens op de blog van de Nederlandse swappers wat de andere swappers voor een prachtige creaties geswapt hebben.

Groetjes, Claudia

P.s. ik kan niet reageren op jullie blogs, weet iemand hoe dat komt? Als ik het doe, dan vlieg ik uit blogger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten