vrijdag 13 januari 2012

Piraatje


Hoi hoi,

Allereerst wil ik jullie, mijn volgers, bedanken. Zonder volgers geen blog natuurlijk en vooral de reacties lees ik altijd met plezier!

Ik heb een aantal challenges gecombineerd en daar is dit kaartje uit voort gekomen. Bij de club Crazy meiden heb ik de sketch gebruikt, bij het blog *elke kaart een feestje* is het thema verkleedkist en daar vond ik dit piraatje perfect bij passen en bij Magnoliacardchallenge is het de bedoeling een vintagekaart te maken. Daarom heb ik de bruintinten gebruikt. Ik vind het een schattig stempeltje en ik vind het kaartje zelf geslaagd. Ook het jute is een grappig detail.

Groetjes en een fijn weekend allemaal! Claudia

9 opmerkingen:

  1. mooi hoor . . ik vind de bloem ook erg leuk!
    groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is beeldschoon, Claudia en veel succes met de challenge.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk kaartje Claudia!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf is ze geworden mooie kleurtjes ook zo bij elkaar!
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere kaart, gaaf met dat jute. Vind de geblokte splitpen in het midden van de bloem ook zeer geslaagd.

    Super dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke combi van stoer en vintage, heel mooi gedaan weer.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart!! Het is een mengeling van stoer en lief, heel leuk gedaan!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een geweldig leuk kaartje Claudia, leuk dat je meedoet bij Magnolia Card challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave kaart Claudia! Leuke details.
    Leuk dat je mee doet met Elke Kaart Een Feestje.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen