donderdag 6 december 2012

Sinterklaas Swap Nederlandse Swappers

Goedemorgen allemaal,

Het heerlijk avondje is weer voorbij en wat zijn we weer verwend. We hadden een heel gezellige avond!
Ook mijn brievenbus was goed gevuld met een pakket van Sint en Piet. Ik deed mee met de Sinterklaas Swap van de Nederlandse Swappers en wat ben ik verwend. Kerstpapier, stempels, kant, embellishments, chocolade munten en ook nog een heel erg lief gehaakt pietje. Ik ben er echt superblij mee.

Dank u Sinterklaas! (Het was een geheime swap dus ik weet niet wie de Sinterklaas is).


Groetjes, Claudia

2 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes heb je gekregen en wat een schattig pietje!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kadootjes en zo leuk dat de Sint nog een zelf gehaakt Pietje meestuurt. Daar blijkt de tijd en liefde die er in gestoken is uit. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen