zondag 16 februari 2014

The Documented Life Project week 6 en 7


De opdracht voor week 6 was om je te laten inspireren door iemand, bijvoorbeeld via Pinterest. Ik dacht meteen aan Melanie http://melanie-mijnknutsels.blogspot.nl/. Haar blog is een grote inspiratiebron voor mij. Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt deze week en kaartje met tag ingeplakt, wat ik van Melanie met mijn verjaardag heb gekregen. Leuk toch.


Bij week 7 was de opdracht om een figuur te kiezen, dit te herhalen en mooie kleuren te gebruiken. Ik heb een vel papier gekleurd met waxkrijt, hier cirkels uitgeknipt en een tekst gemaakt. De achtergrond is een stempel die ik met verschillende kleuren distressinkt heb gestempeld.


Op de achterkant plakte ik een vintage kaartje wat ik kreeg van Lianne bij een Valentijnswap. Dit hoort ook bij deze week en vond ik leuk om zo te bewaren.

Ik vind het leuk als jullie een reactie achterlaten.

Groetjes, Claudia

3 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia!
    Wat een leuk en bijzonder project is dit! Lijkt me leuk om elke week even creatief bij iets stil te staan!
    Ik zag ook de prachtige kaarten in je vorige blogpost, wow! Heel mooi!!

    Fijne dag! Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf weer je bent nog lekker bij ..ik vind dit vaak het moeilijkst
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze had ik helemaal gemist. Wat een eer dat ik je inspiratie ben. Dank je. *bloos* de andere weken heb je ook weer leuk uitgewerkt. Leuk project is dit hè?
    Een fijn weekend voor jou en Max.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen