zaterdag 2 januari 2010

Digistamp


Op de kaartenclub van Tiets kregen we een digistamp waarmee we een kaartje moesten maken. Ik vond het zo'n leuk stempeltje, dat ik de uitdaging niet kon laten liggen. Ik heb de serie Frosted gebruikt van Fancy Pants Design en daarmee heb ik ook de winterkaart met sneeuwpop gemaakt. Heel andere kaartjes, van toch dezelfde papierlijn. Ik vond dit kleurige kaartje erg druk en veel kleuren die ik niet echt vond matchen, maar door middel van de felle bloemen heb ik toch eenheid erin gebracht. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Groetjes en laat eens een reactie achter, Claudia

5 opmerkingen:

  1. Heel gaaf kaartje zeg... Leuk zo al die kleurtjes..

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je heel goed gelukt om éénheid te maken met deze kleurencombi! Schitterend kaartje!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel. Leuk dat jullie een reactie achter hebben gelaten, dat waardeer ik!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Claudia wat een prachtig kaartje en je stempeltje is so cute!!

    greotjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen