zaterdag 2 januari 2010

Scrappers Design uitdagingskaart januari



Ik ben weer lekker begonnen met de wedstrijden en uitdagingen van januari. Dit is het kaartje voor Scrappers Design naar aanleiding van de sketch. Ik vind het best ingewikkeld, vooral die banen onderaan, eronder door en erover heen. Maar zelf ben ik tevreden met het resultaat. Ik heb voor een winterskaartje gekozen, zodat ik deze ook kan mee laten tellen voor de kerstactie bij de kaartenclub van Tiets. Elke maand vier kerstkaartjes plaatsen. Twee vliegen in één klap dus :-).

Groetjes, Claudia

4 opmerkingen:

  1. Heel gaaf kaartje meis..
    Bedankt dat je meedeed

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, ik vind dit soort wedstrijden erg leuk .. en het vult lekker een leeg weekend op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pffff... mijn weekend te vol en spijtig geen tijd om te scrappen;-)) Zou ik liever doen!
    Ik vind je kaartje ongelooflijk mooi geworden! Al je creaties trouwens! Ben nog maar juist volger maar zal zeker veel komen nu!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carine, leuk dat je zo enthousiast bent. Altijd leuk om complimentjes te krijgen en elkaar te kunnen inspireren. Ik hoop dat je snel weer scraptijd voor jezelf hebt, dan kom ik ook snel bij jou weer kijken!

    BeantwoordenVerwijderen