vrijdag 25 juni 2010

Vlinders


Hallo allemaal,

Voor de juniwedstrijd op ScrappersDesign moet de kaart een stempel hebben van Karen's Doodles. Ik heb een aantal freebees ontvangen en ben ermee aan de slag gegaan. Ik vond de vlinders lekker zomers en vrolijk. Een leuke stempel, die uitnodigt om meer vlinders te gebruiken. Ik vind de vlinders van Marianne Design (de grote op de kaart) erg mooi, al zijn ze niet makkelijk in het gebruik. Dat is jammer, maar als je er even voor gaat zitten is het toch de moeite waard. Op de foto is helaas het 3D effect van de vlinders moeilijk te zien.

Groetjes en een zonnig weekend, Claudia

4 opmerkingen:

  1. gaaf Claudia en mooi ingekleurd ook.Ja die vlinder moet je even voor peuteren maar dan heb je ook wat..hihihi
    gr,Lean en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi hoor,ik vind het maar een gepriegel die vlinder,vind hem supermooi maar heb het geduld er niet voor,heb hem vanmiddag net op marktplaats vekocht.
    Fijn weekend
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lastigste vind ik om met een speld al die kleine stukjes uit de sjabloon te halen, maar ja .. kost ff tijd en dan heb je ook wat. Ik heb dat met borduren ook, daar heb ik dan weer geen geduld voor. Ieder zijn ding!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Claudia, Hij is mooi geworden deze kaart. En inderdaad de mal geeft problemen, nu hoorde ik een tip dat je een eerste afdruk moet laten zitten en dan gewoon je eigen afdruk moet maken dan gaat hij er beter uit. Probeer eens misschien helpt het wel.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen