zondag 6 februari 2011

Bloemen Tutorial bij Lean


Hoi allemaal,

Op het blog van Lean http://scrapselsfromlean.blogspot.com/2011/01/tutorialfabric-flower.html staat een Tutorial die gaat over zelfgemaakte bloemen van stof. Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik een absolute nul ben als het over naald en draad gaat, maar dit zou zelfs ik moeten kunnen. Ik ben ermee aan de slag gegaan, na ettelijke draden in de knoop en naaldenprikken in mijn vingers zijn dit mijn bloemen geworden. Wellicht is de stof die ik gebruikt heb iets te groot, want er zit een *gat* in de bloemen, je kunt het niet helemaal aantrekken (ik probeerde het, de draad knakte en ik kon opnieuw beginnen). Ik ben helemaal trots op mijn bloemetjes en van het gat is zo niets te zien. Hoe vinden jullie ze?

Scrapgroetjes, Claudia

3 opmerkingen: