zondag 6 februari 2011

Japans Sushiboekje




Hoi allemaal,

Nu ik toch aan het posten ben, ga ik maar lekker verder. Gisteren heb ik bij Papers & Pictures in Doorn samen met mijn zusje de workshop Sushi-Delight gevolgd. Het was weer keihard werken, maar het resultaat mag er zijn. We hebben een Japans Sushiboekje gemaakt, waarin de recepten voor Sushi staan en er is nog genoeg plek over voor een berg foto's. Mijn zusje en ik zijn gek op Japans eten, dus we hebben nog wel de nodige foto's liggen. Het boekje bestaat uit een voor- en achterkant, een zwart tabblad met daarachter info over sushi en dan 6 tabbladen waarachter steeds een sushisoort beschreven is en daarna zijn er pagina's voor andere recepten danwel foto's. Hier vast een eerste indruk van het boekje. We hebben het gisteravond nog zo ver afgemaakt en hierna kunnen we de pagina's gaan bescrappen met foto's.
Het grappige is dat we bloemen van stof hebben gemaakt, die ik juist een paar dagen eerder op het blog van Lean had gezien en dus al eens geoefend had. Nu met wat minder moeite en bebloede vingers dus :-).
Na afloop hebben we nog heerlijke Sushi gegeten die de man van Truike had gemaakt. Het was een supergezellige en heerlijke dag!

Groetjes, Claudia

3 opmerkingen:

  1. hoi

    heel erg leuk dit boekje!

    leuk gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er gaaf uit Claudia heel mooi boekje en super cover.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi bokeje en je bloemen zijn prachtig.
    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen