zaterdag 29 oktober 2011

Eet-Smakelijk-Swap





Hoi allemaal,

Bij de Nederlandse Swappers hadden ze weer een leuke swap bedacht waar ik aan mee heb gedaan. Koop een pakje *mix voor iets* en maak er een leuk omhulsel voor.
Willy was mijn swapmaatje en ik kreeg van haar een heerlijke mix voor Aziatische saus en een prachtig boekje in beige met rood. Het staat hier te pronken op de kast!

Willy kreeg van mij een mix voor boerenomelet en ik heb mijn nieuwe stans van Tim Holtz gebruikt, ik kon het niet laten en de tekst Time to Eat. Vond ik wel toepasselijk :-).

Ik vond het erg leuk om mee te doen en als jullie zoiets ook zien zitten, ga eens kijken bij de Nederlandse Swappers.

Een fijn weekend gewenst en bedankt voor al jullie leuke reacties, Claudia

3 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia,
    Wat hebben jullie mooie creaties voor elkaar gemaakt! Dat één opdracht zulke verschillende resultaten kan opleveren.... Petje af, heel mooi gedaan!!

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag jouw creatie ook al bij Willy. Jullie hebben echt allebei een hele mooie creatie gemaakt, leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie elkaar leuke dingen gestuurd!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen