dinsdag 11 oktober 2011

Scrap On-Line


Hoi hoi,

Gisteravond heb ik meegedaan aan de Scrap-On-Line (SOL) bij de club van Tiets. Je snijdt vooraf al het papier volgens opdracht en op de avond zelf krijg je steeds een hint waarin staat hoe je de dingen moet plakken, snijden, vouwen etc. Ik vind het erg leuk om mee te doen en je maakt eens een ander soort kaartje. Ik heb een vrij eenvoudige versie deze keer.

Denken jullie nog aan mijn verjaardagscandy. Zou het leuk vinden om een kaartje van jullie te ontvangen en de leuke prijs te verloten!

Groetjes, Claudia

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en de tekst is ook heel mooi.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Gea, de bovenkant is nog wat kaal, die banen. Misschien dat ik daar nog iets met lint ga doen of zo. Dat maakt het misschien net áf.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf geworden Claudia en is inderdaad een leuk idee met linten..
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen