maandag 26 november 2012

Smashbook Spanje

Hallo allemaal,

Heel druk ben ik met de kerstkaarten, zoals velen van jullie waarschijnlijk, maar ik ben ook met een nieuw project gestart. Ik was op zoek naar een leuke manier om onze vakantieherinneringen te bewaren. Eerst dacht ik aan een miniboekje, maar toen zag ik een smashboek voorbij komen. Helemaal leuk, je kunt er zoveel in kwijt, zowel foto's, als tekst, als bonnetjes of wat dan ook wat je hebt bewaard. Ik ben helemaal enthousiast en het gaat een stuk sneller dan scrappen, dus dat is fijn als je veel foto's hebt :-).

Het enige wat ik jammer vind is dat het smashbook niet *dikker* is. Een grotere ringband en dikkere kaft, zodat het niet open gaat staan als je er veel in plakt. Want daar ben ik bang voor als ik verder ben. Maar goed, wellicht zijn er meer met dit probleem en gaat de fabrikant het ooit aanpassen ;-).

Hierbij de eerste pagina's ... Het zijn de eerste twee pagina's over de heenreis. Mijn zwager dronk heel veel koffie om wakker te blijven...



Groetjes, Claudia

1 opmerking:

  1. Aah wat gaaf .. ;) Ik kan ook niet wachten om met mijn smashbook te beginnen !:).. Volgende week meer daar over.. en idd ik had al begrepen dat de ringband iets te klein is lol ;)
    Liefs x Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen