vrijdag 30 november 2012

SnailMail

Hoi allemaal,

Ben ik net besmet met het smashbookvirus, het volgende komt alweer op de proppen. SnailMail.
Snail is Engels voor slak, snail mail is post die op de traditionele (oude...) manier verzonden wordt, met een envelop en een postzegel. Het is een combinatie van creativiteit met de *oude* penvriendinnen. Je schrijft je SnailMailMaatje een brief en daarbij stop je allerlei leuke spulletjes. Scrapspullen, stempelafdrukjes, theezakjes, spreuken, gelukspoppetjes, tags, kaarten, je kunt zelf vast nog heel veel meer verzinnen.
Ik heb inmiddels mijn eerste SnailMail klaar liggen om in de brievenbus te doen. Dat ga ik zo nog even doen.

Heeft iemand van jullie zin om mee te doen met Snail Mail. Elkaar een leuke vlop sturen met een brief erbij?
Ik zou het leuk vinden. Mail me even op claudiacosijns@hotmail.com voor mijn adres en tot .. SnailMails!

Groetjes, Claudia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia, heb net je Snailmail brief ontvangen. Wat een feestje. Bedankt en ik ben ook vriendin van je Blog geworden. Ga nog even snuffelen voor inspiratie en jouw brief komt eraan.
    Liefs Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is snel gegaan zeg. Leuk, dan kan ik hier de foto gaan plaatsen. Ik kijk al uit naar jouw brief :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen