woensdag 6 februari 2013

Leuke stofjes

Hoi allemaal,

Gisteren liep ik voor heel iets anders binnen bij Kruidvat en ik zag deze superleuke stofjes. Een leuk setje, helemaal in de kleuren die ik geweldig vind, rood en rozetinten. Ik kon het niet weerstaan en nu heb ik het thuis en denk ik, ik kan helemaal niet naaien of zo. Dus als iemand ideeën heeft voor een onhandig iemand (qua naaien) zodat ik toch iets leuks kan maken, heel welkom!
Ook zag ik in de uitverkoopbakken een leuk mapje met briefpapier en kleine memoblaadjes en leuke lintjes. Wat kunnen kleine dingen je toch gelukkig maken he :-).

Groetjes, Claudia

4 opmerkingen:

  1. Haha, wat grappig Claudia, ik kocht laatst ook leuke stofjes en ze liggen nog net zo in mijn la. Je kan er in ieder geval altijd bloemen van maken, gewoon door je bigshot en dan een aantal lagen op elkaar. Verder zijn ze ook leuk op een kaartje, gewoon allemaal kleine vierkantjes knippen en op je kaartje plakken. Of je knipt er letters van voor op een babykaartje. En wat ook leuk is is een vlaggenlijntje maken, niet moeilijk en altijd bruikbaar!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of je spant de stof om een canvas doek (kan ook nog fiberfill onder). Spant er nog wat lintjes om, of plakt er wasknijpers (beplakt met stof natuurlijk) op en je hebt een memobord. En met stof kun je net zoals met papier alles beplakken zoals vogelhuisjes, dozen, houten figuren. Gebruik decoupage lijm en het is meteen hard (zodat het niet gaat rafelen) en vernist.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet met mijn memory give away! ik klikte even door op je blog.Deze stofjes heb ik ook veroverd, leuk hè en ook de bandjes en strikjes die erbij lagen. Ik word daar inderdaad ook zo blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. By the way, je kunt deze stofjes ook op een labeltje naaien hè, net iets kleiner knippen dan het label en kan evt. met de hand als je geen naaimachine hebt. Ik heb er al (in combi met vilt, oh ook van Kruidvat haha) hele leuke harten van gemaakt, oogt superleuk

      Verwijderen