maandag 6 januari 2014

Round Robin/Art Journal

Hallo allemaal,

Het is een tijdje geleden dat ik een bericht heb geplaatst, maar ik heb niet helemaal stilgezeten. Ik doe mee met een Round Robin ronde waarbij het de bedoeling is dat je zelf achtergronden maakt. Ik ben flink aan het oefenen met verf en inktspray, sjablonen, stempels, stiften en waxkrijtjes. Dit zijn twee van de resultaten. De tekeningen zijn wat simpel, maar het is een begin.




Mocht iemand voorbeelden ter inspiratie hebben, dan houd ik me aanbevolen!
Groetjes, Claudia

2 opmerkingen:

  1. Super zijn ze Claudia. Ik moet nog beginnen. Donderdag gaat de spalk er weer af dus ik verwacht dit weekend weer helemaal los te kunnen gaan...hahahaha...
    Als je inspiratie wilt kun je op pinterest waarschijnlijk wel wat vinden.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! En Pinterest zit vol met inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen