donderdag 23 januari 2014

TDPL 2014 week 2

Hier ben ik weer met de foto's van week 2 van The Documented Project Life 2014.
De opdracht was om een foto van jezelf te gebruiken, een selfie. Ik heb een foto bewerkt in een postzegel en de rest van de pagina daar op afgestemd. Met inkt, verf, stempels, washi-tape, heb ik geprobeerd een geheel te maken. Op de foto overheerst de kleur geel meer dan in het echt, daar is het meer oranje-roze.


Voor de achterkant heb ik een soort postkaart gemaakt. Ook versierd met stempels, inkt en tape. Zo past het leuk bij elkaar vind ik.



Binnenkort plaats ik week 3, dus als je het leuk vindt, houdt mijn blog in de gaten.

Groetjes, Claudia

4 opmerkingen:

  1. Je bent ook lekker bezig met Art Journaling zie ik, leuk om te doen hè :0) Ziet er allemaal gaaf uit Claudia!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk is dit zeg. En ja ik ben ook aan de DLP. Enne ben bnw wat je nog meer laat zien.

    Lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke manier om je selfies te verwerken. Super.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen