zondag 20 november 2011

Kerstweekend deel 2



Hier ben ik nog een keertje met de tweede kaart die ik heb gemaakt voor het kerstweekend bij Challenges For You. Helaas is het me niet gelukt om met alledrie de sketches mee te doen, maar het is toch al goed, zo vlak na de operatie.
Dit weekend logeerde een vriendin bij mij, om een beetje voor me te zorgen. Het was hartstikke gezellig en zij tekende mandela's, terwijl ik kaarten maakte.

Ik vond deze sketch heel leuk en toen ik de cirkel zag, moest ik gelijk aan de klok van Tim Holtz denken. Een vrij rustige kaart, ik moet er zelf even aan wennen, maar ik vind hem goed geslaagd.

Groetjes, Claudia

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!

    Liefs
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie en leuke kaarten heb je alweer gemaakt en hoe gaat het nu met je.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, een nieuwjaarswens, klok doet het goed!

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze kaart erg mooi!! Leuk dat je meedoet met onze challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen