woensdag 2 november 2011

Uitdaging Karen's Doodles Blog


Hoi allemaal,

Op het blog van http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/, het nederlandse uitdagingenblog van Karen's Doodles is een leuke uitdaging met sketch. Ik zag hem gisteren en ben meteen aan de slag gegaan met Rosie under the mistletoe. Ik vind de digi zo geweldig en samen met dit kerstpapier, eens in roze en lichtgroen ipv de traditionele kerstkleuren, ben ik er zelf heel tevreden over. Dit kaartje mag dus meedoen met deze challenge.

Groetjes, Claudia

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart.
    De digi is erg leuk.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kerstkaart! Ik ben trouwens trots hoor om hier mijn achtergrond te zien. Als je liever je naam hebt dan dan Welcome to my blog moet je me even mailen dan maak ik dat voor je.
    Op mijn blog zit aan de linkerkant een rose knop Contact.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje heerlijke kerst kleurtjes ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit Ckaudia.
    Wat leuk dat je gekozen bent bij de NKU.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje, lekkere kleurtjes en een erg mooi tekstlabeltje!

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lekkere frisse kerstkaart met een Hele mooie tekstlabel.
    Leuk dat je meedoet aan de uitdaging
    Groetjes Geertje (Karen's Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Claudia,

    Wat een leuke kerstkaart met vrolijke kleuren en gave tekstlabel.

    Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van Karen Doodles Nederland.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart is dit geworden! Leuke digi heb je gekozen!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging!
    groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen