woensdag 30 november 2011

ZeeMeerMint


Hoi allemaal,

Allereerst een warm welkom voor mijn nieuwe volgers en bedankt voor jullie reacties op mijn posts. Ik vind het altijd erg leuk om te lezen.

Ik heb even niets laten zien, maar dat betekent niet dat ik stil heb gezeten. 's Avonds was het vaak te donker om iets te fotograferen, maar nu zullen er weer nieuwe dingen volgen.

Dit idee voor ZeemeerMint heb ik in Cardsonly gezien. Daar was het deksel gehaakt en alleen de stempel op het kokertje geplakt. Ik heb het kokertje wat meer versierd en het deksel beplakt met een rozet van Tim Holtz. Ik vind het zo'n leuk idee en ik vind het resultaat ook leuk geworden. Met dank aan Krista voor de stempel!

Wat vinden jullie?

Groetjes, Claudia

2 opmerkingen:

  1. Vind hem supermooi en ook heel leuk met de rozet op het dekseltje

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk :) een grappige woordspeling en een mooie uitwerking :)

    BeantwoordenVerwijderen