zaterdag 26 november 2011

Schoolfoto 2009


Hoi allemaal,

Na alle kaartjes van de afgelopen tijd, wilde ik toch weer eens gaan scrappen. Mijn zoontje kwam thuis met de schoolfoto en dat was het moment dat de *oude* schoolfoto van 2009 uit het lijstje kon en de nieuwe met zijn stralende lach erin. Een mooi moment om de schoolfoto te scrappen. Ik heb een kerstlijn van Bo Bonny van vorig jaar gebruikt, die ik nog had liggen. De kleur paste precies bij het blauwe truitje wat hij op de foto draagt. Ondertussen ben ik verder gegaan met scrappen, dus er zullen nog meer werkjes volgen. Ik vind het weer helemaal leuk! Als iemand nog leuke blogs of sites weet met voorbeelden dan hoor ik dat graag.

Groetjes, Claudia

5 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia,
    Je hebt Max SUPERSSSS "ingepakt" ☺☺☺
    Nog een fijn freubelweekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Claudia en ik moet zeggen je zoon lijkt erg op je.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf en inderdaad het papier is er voor gemaakt of zijn trui..hiihi
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk!
    heel mooi papier!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een schitterende layout! Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen