woensdag 30 november 2011

Klassefoto BB - Bovenbouw


Hoi allemaal,

Hebben jullie het al gezien? Bij Challenges for You http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/ is een nieuwe challenge, namelijk een supergave sketch. Ze zouden het leuk vinden als er lay-outs worden gemaakt, maar je kunt hem ook gebruiken voor een kaart. Ga maar snel eens kijken.

Ik heb de sketch gebruikt als inspiratie voor de klassefoto van de BB - de bovenbouw van mijn zoontje Max. Deze hoort natuurlijk bij de schoolfoto-layout die ik al eerder liet zien. Hij is best druk geworden, maar dat mag wel bij een klassefoto vind ik.

Groetjes, Claudia

8 opmerkingen:

  1. Ik had de nieuwe Challenge inderdaad al gezien, maar heb nog geen tijd, haha. Ik vind wel dat jij er een prachtige layout mee hebt gemaakt. Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind hem niet te druk,Je LO is prachtig en heb ook geen tijd om mee te doen,moet nog van alles klaar voor de kerstmarkt.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi lootje weer Claudia gave kleuren ook en druk hihihi nee hoor valt best mee.Kan niet druk genoeg soms..
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je zei al dat je inspiratie had, maar nu heb je het nog bewezen ook!!
    Erg leuk, ook de Bb!

    Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke uitwerking van de schets! En ik vind hem niet te druk hoor... Leuk dat hart met "schrijfpapier".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je LO gaaf! Mooie warme kleuren bij de foto en wat een leuke embellishments heb je gebruikt. Fijn dat je weer meedoet!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk deze LO, ik vind schoolfoto's best moeilijk om leuk te scrappen, het is jou goed gelukt!!
    Leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan hoor mooi om voor deze foto deze sketch te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen