zondag 27 november 2011

Tijd Zat


Hoi allemaal,

Hier ben ik weer met een lay-out met daarop een foto van Max. Het is papier van Tim Holtz en het nodigt uit om eens *anders dan anders* te scrappen. Meestal ben ik van de felle kleuren en laagje over laagje en nu eens heel anders. Ik heb de Klok en de Rozetten van Tim Holtz erbij gebruikt en ik vind het een mooi geheel geworden. Het groene komt terug in het jasje van Max en ik vind het zo'n mooie stoere foto, daar hoort een stoere lay-out bij toch :-). Verder heb ik de lay-out rustig gehouden, zodat de aandacht naar de foto gaat. De titel is echt brabants, tijd genoeg!

Groetjes, Claudia

5 opmerkingen:

  1. alweer een hele leuke lootje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeker tijd zat mooie lo ook weer gave foto van Max.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tim Holtz papier is geweldig om te gebruiken.
    Het is een mooie layout geworden.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal geweldig deze LO en een leuke foto van Max erop, super cool.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen