donderdag 24 november 2011

Magnolia in roze, oranje, groen en geel


Hoi allemaal,

Weer eens wat anders dan een kerstkaartje. Ik heb twee challenges gecombineerd. Bij http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/2011/11/cfy-35.html is een leuk kleurenpalet wat je kunt gebruiken en bij Magnolia is de opdracht om knopen en bling te gebruiken. Ik vond het leuke kleuren om te combineren en ik heb de randen van het vierkant versiert met bling-steentjes en ook wat stickles op het afdrukje verwerkt. Dit is op de foto moeilijk te zien.
Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden, ik heb er met plezier aan gewerkt.

Groetjes, Claudia

10 opmerkingen:

  1. leuk kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk jouw kaartje! Leuk dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! De Magnolia komt mooi uit tegen de sterachtige cirkel. Leuk ook dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie "ster" vorm achter de stempel! Bedankt voor het meedoen aan de challenge van CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, en inderdaad een mooie ster,

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen